Want wat ook een ander zegt, er is kaas genoeg

maandag 10 maart 2008

De Trui van Breierdezes



Kijk eens Schrijverdezes, is het geen plaatje!
Deze jonge muis was er als de kippen bij toen vandaag de bibliobus kwam en die aardige meneer twee pakjes voor de commune had. Niet alleen het boek van die stoere Diederik, maar ook een echte handgebreide rode muizentrui met een kabel! Wat heb je dat mooi gedaan!
De jonge muis heeft de trui de hele middag aangehad en wilde op de foto, maar in de tuin van de buren regende het te hard. Deze foto is gemaakt in de schuur.
Wij vinden de trui prachtig en zullen hem met veel plezier dragen.
Heel erg bedankt Schrijver, dikke zoen van Anna!

ps. Het is bedtijd voor de jonge muis maar hij wil de trui aanhouden, wat nu?

2 opmerkingen:

schrijverdezes zei

Ha Anna,
Wat een geluk dat tele2 het alweer doet, want dit was toch wel erg leuk! Fijn dat de trui past, hij is wel een beetje 'oversized' zo te zien, maar hij was ook eigenlijk voor jou bedoeld... Maar ja, in een commune gaat zoiets natuurlijk anders, dat had ik moeten weten; daar is de trui voor iedereen. Als dat geen 'delen' is!
De j.m. zal nu wel slapen, en ik denk dat hij de trui nog aan heeft, klopt dat? Lijkt me geen enkel bezwaar, alleen misschien een beetje warm. Ik had vroeger een buurjongetje dat met zijn nieuwe kaplaarsjes aan ging slapen. Kinderen en j.m. zijn op dat punt blijkbaar hetzelfde.
Hartelijk dank voor de foto; nog even en ik raak weer geheel blogenthousiast.
xoidcsj, breierdezes

muizenoor zei

Ha Schrijver,
De hele commune is weg van de trui, en ik heb het maar even zo gelaten met de jonge muizen, ze waren doornat van het wachten aan de dijk en helemaal door het dolle heen.
De trui zal mij prima passen, ik heb net een maatje meer.
De j.m. ligt heerlijk te dromen met de trui nog aan, leuk dat mensen ook zulke dingen doen.
Groet, Anna