Want wat ook een ander zegt, er is kaas genoeg

dinsdag 11 maart 2008

Een Bijzondere Avond (Swing-Ding)


Vanavond heeft de commune alwéér een pakje gekregen. De CD van kikker!
Hier in de tuin van de buren zitten de kikkers nog veilig in de modder, vooral de jonge muizen missen ze erg bij het buitenspelen.
Omdat het bedtijd was en 'Het grote boek over de liefde' uit is, hebben we het CD'tje opgezet. Sommige jonge bosmuizen werden wat loom van de jazz-muziek en vielen in slaap, maar de wat oudere muizen hebben de CD helemaal gedraaid.
Wij vinden 'm erg leuk en bijzonder omdat Max Velthuijs zelf voorleest.
Morgen gaan we nog een keer luisteren!

psmmvsdnbbb

7 opmerkingen:

schrijverdezes zei

Mooi geplaatst & opgelost, Anna. Ik hoop dat jullie hem nog vaak zullen beluisteren. Fijn dat de jonge muizen er goed op slapen, dat is met de huidige windkracht wel nuttig.
Groet van sdnbbb

schrijverdezes zei

p.s. jzz & ks gaan goed samen denk ik. Ik leg vast wat bij het plint.

muizenoor zei

Schrijver!
We gaan de CD zo weer opzetten, de j.m. vinden de verhaaltjes reuze leuk, en dat ze in slaap vallen is een fijne bijkomstigheid. Dat komt mooi uit van de kaas, door het wiki kamperen is de commune door haar voorraad heen.
Groet, Anna

schrijverdezes zei

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Ik zou wel in decommune willen slapen.
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

muizenoor zei

Dat is goed hoor! Doe een dikke trui aan en breng iets te eten mee!
Ga je voorlezen uit Diederik?

schrijverdezes zei

Fijn!! Heel aardig van je. Dankjewel. Ik lees voor wat de j.m. willen horen. Als dat 'Diederik' is: prima. Ik heb ook alle boeken van Max Velthuijs. Daar kan ik er wat van meebrengen. Of 'Minetje Miezemuis' van Beatrix Potter. Mag ik in de schuur slapen? We spreken nog wel af.
Dag, v/h schrvrdz

muizenoor zei

Tuurlijk!