Want wat ook een ander zegt, er is kaas genoeg

donderdag 7 februari 2008

Háááááttjie.......(beetje ziek)


Snotterende muis ontwikkeld tegen verkoudheid


LONDEN - Voor het eerst is het wetenschappers gelukt om een muis een verkoudheid te laten oplopen. De wetenschappers hopen zo eindelijk een medicijn te vinden voor verkoudheid en ernstiger ziektes zoals astma.

Ons medeleven gaat uit naar die arme muis. Heb je nog genoeg zakdoekjes?
De muizencommune heeft twee dagen geïsoleerd doorgebracht, maar vandaag met het zonnige weer was er geen houden aan.
Vorig jaar is de commune blootgesteld aan een rat met waterpokken. Dat is toen goed afgelopen, dus ook nu hopen we er het beste van.

3 opmerkingen:

tantetrui zei

wat een rattenkwaad is er toch in de wereld!
tantetrui

schrijverdezes zei

Ha Anna, Ik maakte me al een beetje bezorgd omdat de bieslookkaas maar niet werd opgehaald, maar nu snap ik het: het kwam van de quaran-dinges. Dat ? achter 'wetenschap'lijkt me zeer juist. Trouwens, hoe maak je die mooie randjes om je foto's? Kan ik dat ook?

muizenoor zei

Hoi SchrijverD,
Die randjes komen vanzelf, het hoort, denk ik, bij je sjabloon, maar ik heb zelf nog niet alle mogelijkheden doorgespit bij de instellingen.
De bieslookkaas gaat op een volkorenbroodje, lekker!