Want wat ook een ander zegt, er is kaas genoeg

woensdag 11 juni 2008

Bedankt voor de bloemen!


Dit bijzonder fraaie boeket is gisteren speciaal voor de commune aan de dijk bezorgd. Wat een geluk dat de bibliobus er ook was, de bos is zó groot, hij paste echt niet in een leeg jampotje. De aardige chauffeur (die zelf ook zo'n mooie bos bloemen heeft gekregen) heeft een emmer geregeld en de bloemen er netjes voor ons ingezet. Daarna zijn de j.m. er verstoppertje in gaan spelen, we zijn tenslotte bosmuizen.
Cursusmensen bij Probiblio, heel erg bedankt, dtvdb fleurt ervan op!

6 opmerkingen:

schrijverdezes zei

Ha Anna,
Wat een mooie foto! En wat kleuren de bloemen mooi bij de tafel idtvdb. Ik zou er best eens even willen kijken... Wat een geluk dat de bibliobus wél reed; de gewone bus deed dat niet en daarom heb ik mijn bloemen aan een collega gegeven.
VGVG, schrvrdzs, drblggr vr zlng ht drt

muizenoor zei

Ha Schrijver,
Die collega zal wel blij geweest zijn, de bossen zijn enorm en prachtig, maar wat jammer voor jou.
Zie je dat het thzkj er ook bij past?
VLVG, Anna, wt j zgt

Unknown zei

Graag gedaan hoor, Muizenoor. Ik heb zo genoten van jouw blog dat de bloemen misschien wel te weinig zeggen.
Ga je nog door met de j.m.? Ik wil erg graag weten hoe het hun verder gaat.
Hartelijke groet van de juffrouw met het ruitjesbed.

schrijverdezes zei

Ha Anna,
Vanmorgen lag er een geheimzinnige gaatjesenvelop op mijn bureau, gericht aan schrvrdzs. Ik probeerde het touwtje waar hij mee dicht zat los te peuteren maar dat duurde me te lang, dus knipte ik het door. Er kwam een pakket uit met weer een touwtje eromheen, nu rood met wit. Ook dat touwtje knipte ik uiteindelijk maar door, want ik werd steeds nieuwsgieriger. Toen kranten. En toen Sint Jans-uien udtvdb! Geweldig!! Heel erg bedankt!! En wat waren ze mooi tot een streng gevlochten! Ik zag in gedachten een muizenballet, waarin jullie steeds om elkaar heendraaiden om die mooie vlecht te maken. En daarna heeft denk ik die aardige cauffeur van de bibliobus het pakket meegenomen en doorgestuurd naar ProBiblio. Dus wil je de chauffeur ook van me bedanken als hij dinsdag weer langskomt?
Wat kan ik het beste met de uien doen? Heb je misschien een recept op del.eci.ous staan? Ik doe er in elk geval een paar in een salade, maar misschien kun je me nog iets anders aanraden?
Nogmaals hartelijk dank, ik ben er erg blij mee!
VGVG, schrvrdzs

schrijverdezes zei

p.s. Ik bedoelde dus del.icio.us. Ook al weer vergeten...

muizenoor zei

Ha Schrijver,
Wat fijn om te horen dat de uitjes goed aangekomen zijn na zo'n lange reis. Ik heb je reaktie aan de j.m. voorgelezen en ze zijn zó trots, ze hebben geholpen bij het vlechten. Eerst lukte het niet omdat er j.m. voorpiepten en moesten huilen, maar later ging het beter en beter, als een 'muizenballet,' dat is mooi gezegd!
De uitjes zijn lekker met krootjes, in een tomatensausje bij boontjes of gewoon in een gebakken ei. Wij fruiten ze eerst en het buitenste stugge schilletje kun je er beter afhalen, anders krijg je last van je buik.
Ik zal de chauffeur bedanken, wil je hetzelfde doen met die lieve mevrouw die de envelop op je bureau heeft gelegd?
En eet smakelijk!
Groet en graag gedaan, Anna