Want wat ook een ander zegt, er is kaas genoeg

zondag 14 december 2008

AVI-S

6 opmerkingen:

schrijverdezes zei

Ha Anna,
AVI-S is zeker een erg hoog niveau? Ik kon in elk geval niet alles lezen. 'Chocola' wel, maar de rest niet.
Wat ik me afvraag: waarom heeft sinterklaas jullie een letter 'C' gegeven? Wie heet er bij jullie Chris of Charlotte? Een van de o.m.?
Groet, schrvrdzs

schrijverdezes zei

Ha Anna,
Voortschrijdend inzicht: er staat 'chocoladepret'. Klopt het?
Groet, schrvrdzs
'rehymmun'

muizenoor zei

Ha Schrijver,
De 'C' van chauffeur! Sinterklaas had een pakje voor onze chauffeur achtergelaten en dat hebben de j.m. hem dinsdag gegeven. Er zat een 'C' in, met nootjes! De Sint dacht zeker dat de chauffeur bij de commune hoort, maar eigenlijk vinden we dat niet zo raar.
De chauffeur was heel blij met zijn kadootje en de j.m. zijn met hun letters erbij in de bus woorden met een C gaan verzinnen, totdat de chauffeur trek kreeg.
De nootjes in de chocola zijn heel anders dan die andere noten.
Groet, Anna

muizenoor zei

Ha Schrijver,
Ja, pure chocoladepret, jammer alleen dat de j.m. al zoveel klinkers op hadden.
Groet, Anna

schrijverdezes zei

Ha Anna,
Nu snap ik het. Dat moet vorige week gezellig geweest zijn in de bus. En dat doet me eraan denken dat de bus vandaag voor het laatst bij jullie aan de dijk is geweest. Dat moet erg treurig zijn geweest: alle boeken inleveren en de chauffeur gedag zeggen. Weten jullie al een oplossing om toch aan boeken te komen? Anders kan ik wel af en toe wat met de TNT sturen, maar dat is natuurlijk niet hetzelfde en ik heb ook niet zoveel boeken als de bus. Ik leef erg met jullie mee en wou dat ik je kon helpen. Ik stuur in elk geval maar wat kaas, al is dat een schrale troost.
Veel sterkte en groet, schrvrdzs

muizenoor zei

Ha Schrijver,
Dat je zo met de commune meeleeft doet ons goed. Gisteren was zo treurig dat ik niet kon bloggen.
De chauffeur heeft oude boeken voor ons verzameld en met lkkr kaas en sterkte erbij moet het toch beter gaan.
Groet retour, Anna