Want wat ook een ander zegt, er is kaas genoeg

woensdag 27 oktober 2010

Herfstmuis


Het regent heel hard idtvdb. De o.m. liggen nog op een oor en de j.m. hebben een geschikt plaatje gegoogeld. De bosmuis komt van de website van de universiteit van Antwerpen en is dus blgsch! Dit staat erbij:

"Een bosmuis (Apodemus sylvaticus) werd op de eerste werkdag (april 2007) gevangen met gebruik van een diervriendelijke life trap en weer vrij gelaten"

Nu zeggen de j.m. dat het een beetje dom is om je al op je eerste werkdag te laten vangen.

2 opmerkingen:

schrijverdezes zei

Ha Anna,
Ik zie nu pas de mooie foto. Ik heb geen RSS-fiets zoals je weet en heb een tijdje niet op je blog gekeken.
Nu vraag ik me af wat voor werk die Antwerpse muis deed of doet. Het verhaal is een beetje geheimzinnig. Is het wel goed met hem afgelopen denk je? Ik hoop het maar.
Groet, schrvrdzs

muizenoor zei

Ha Schrijver,
Onze bel is ook wat roestig!
Ja, het is een raadselachtige mededeling over dat werk. Zou het een maatregel uit Brussel zijn? Sommige bosmuizen idtvdb knijpen 'm toch wel een beetje, al lijkt patatbakken ons niet zo heel erg.
Met de blgsch bosmuis is alles goedgekomen gelukkig, alleen een bleke snuit en een mild kaastrauma.
Groet, Anna
'polonei'